رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادی ۲۰۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک خیرین آذربایجان غربی 

17:50 - 31 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۱۶
آزادی ۲۰۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک خیرین آذربایجان غربی 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی گفت:دستگاه قضایی با پشتوانه مردم و مسئولین یک امر بسیار مهم مثل زندان را مدیریت می‌کند.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی که عصر روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲.۱.۳۱ در زندان مرکزی ارومیه برگزار شد گفت: در آخرین لحظات ماه بندگی و نور و رحمت الهی قرار داریم و آرزو داریم به حق این ماه عزیز توانسته باشیم اندوخته‌ای برای طول سال داشته باشیم و از بخشیده شدگان این ماه با برکت الهی باشیم.


عتباتی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع خیرین بزرگوار هست ادامه داد، مردم نیکوسرشت و خیر استان در جشن‌های گلریزان امسال گل کاشتند و کاری بی نظیر را در سطح کشور انجام دادند و با کمک‌های بسیار ارزشمند خود موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم آوردند که امروز شاهد آزادی تعداد ۲۰۲ نفر آن‌ها هستیم.


عتباتی با تشکر از خیرین و بانیان این کار خیر گفت:قدردانی از این کار نیکو و ارزشمند با خداوند متعال است و زبان قاصر است از این همه لطف و محبت و نوعدوستی مردم شریف آذربایجان غربی.


رئیس کل دادگستری استان ادامه داد، همه مسئولان اعم از ائمه جمعه محترم، استاندار، مسئولان لشکری و کشوری، خیرین نیکوکار اقوام و خانواده‌ها همه دست به دست هم دادند یک کار باشکوه و ارزشمند را رقم زدند تا کمک کنند افرادی که در بند هستند آزاد شوند ودر ایام عید فطر کنار خانواده خود باشند.
وی افزود: فرهنگ بزرگ منشی، گذشت، کمک به همنوع بسیار خوب در استان جاافتاده و باید کاملا نهادینه شود و این فرهنگ ارزشمند دینی و اخلاقی به کل جامعه بسط پیدا کند و همه خود را مسئول بدانند.


عتباتی افزود: دستگاه قضایی با پشتوانه مردم و مسئولین یک امر بسیار مهم مثل زندان را مدیریت می‌کند و اگر نباشد حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مردم عزیز واقعا نمی‌شود این حجم از زندانیان مالی و غیرعمد را آزاد کرد و دست خانواده‌های زندانیان نیازمند را گرفت.


شایان ذکر است در انتهای این آئین باشکوه تعداد ۲۰۲ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی با دستان عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان و فتحی مدیر کل زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *